Patryk Gałach – współzałożyciel Reality Unit oraz fundacji Lublin GameDev, zapalony twórca gier i do tego bloger. Ambitny człowiek z siedmioma latami doświadczenia w różnych dziedzinach technologii: tworzeniu gier, AR, VR, mobile, stron i serwerów oraz IoT. Programowanie, przemawianie, nauczanie czy zarządzanie zespołem to tylko część rzeczy które potrafi. Nie straszne mu wyzwania, o czym świadczy zajęcie pierwszego miejsca na Las Vegas Summer Game Jam 2018 oraz zdobycie Community oraz Best User Experience Award na Edge Experience 2019 w Krakowie. Jak sam twierdzi, nie ma rzeczy niemożliwych, a jedyną rzeczą lepszą od grania w gry jest ich tworzenie.
Radosław Bomba – przygląda się grom z wielu perspektyw – badacz, nauczyciel akademicki i animator kultury cyfrowej. Studiował kulturoznawstwo, socjologię, ochronę własności intelektualnej oraz grafikę komputerową i DTP. Jest adiunktem w Instytucie Kulturoznawstwa UMCS oraz dyrektorem uniwersyteckiego Centrum Badań Gier Wideo, wykłada także na innych uczelniach. Autor wielu monografii “Gry komputerowe w perspektywie antropologii codzienności”. Oprócz pracy naukowo-dydaktycznej aktywnie współpracował z licznymi instytucjami nauki i kultury. Lubi jeździć na rowerze.
Wojciech Miedziocha – projektant 3d oraz współwłaściciel Poligon Studio. W światku akademickim wykłada na kierunku „Technologie Cyfrowe w Animacji Kultury” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Jego wkład w projektowanie 3d można zobaczyć w licznych projektach multimedialnych oraz grach wideo. Niektóre z nich to „Lublin 2.0 wirtualna rekonstrukcja dziejów miasta”, „Wirtualna Pasieka”, „Śladami przeszłości. Najdawniejsze dzieje Ziemi Lubelskiej”, „Electro ride”, „Berlin Wall”, „8 suns”, „Restaurant Flipper”. Jest stałym współpracownikiem festiwalu Typolub poświęconego typografii i grafice użytkowej.
Piotr Milewski – twórca gier oraz wykładowca akademicki, autor ponad 200 larpów, gier miejskich, ARG, planszowych oraz karcianych. Był wykładowcą na Gamedec na UKW w Bydgoszczy, a od 2020 jest asystentem dydaktycznym na Uniwersytecie Morskim w Gdyni w zakresie projektowania gier, grywalizacji, zarządzania projektami. Współtwórca programu nauczania kierunków Game Studies and Design oraz twórca materiałów edukacyjnych w międzynarodowym projekcie GameHighEd. Współpracował z TREFL SA, Young Digital Planet SA, a obecnie z Klabater SA i Sirius Game Studio. Współautor i jeden z redaktorów publikacji “The Book of Trends in Education 2.0”.
Marta Tymińska – badaczka gier i filmów oraz ich kulturotwórczej roli. Jej rozprawa doktorska poświęcona była studiom nad awatarami w grach cyfrowych. Pracuje w Instytucie Badań nad Kulturą w Zakładzie Filmu i Mediów. Redagowała numer czasopisma “Panoptikum” poświęcony grom, organizuje popkulturowe wydarzenia (Pasja Minicon w Gdyni) i animuje lokalną kulturę. Edukuje dzieci i młodzież, współpracując z Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej oraz Akademią Filmową Multikina. Nie zwalnia tempa, aktywnie badając gry w projektach “Spacją się skacze” oraz “Przemoc na ekranie, przemoc na żądanie”. Prywatnie jest wielbicielką papug, podróży, powieści (SF, fantasy, YA) oraz kuchni roślinnej.