
Geckos, I Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie
O NAS: Nasz zespół Geckos, wziął swoją nazwę z naszego zamiłowania do świata zwierząt, oraz obsesji naszego aktualnego lidera na punkcie gekonów.
Siedem członków naszej drużyny chodzi razem do tej samej klasy (mat inf) a 3 pozostałych chodzi do innej, równoległej (biol chem). Już przed konkursem wszyscy znaliśmy się, chociażby z widzenia na korytarzu, ale to dzięki temu konkursowi poznaliśmy się bliżej.
Razem, dwoma klasami jeździliśmy na różnorodne wycieczki szkolne. Pomimo że nie chodziliśmy do tej samej klasy znaliśmy się w pewnym stopniu, co ułatwiło nam późniejszą pracę w grupie.
O GRZE: Nasza gra „Hex Hoax” to fabularna, medieval, low-fantasy historia w stylu pixelart. Jako gracz, podążamy za losami głównej postaci-młodej zielarki, niesłusznie oskarżonej przez bliską sobie osobę o bycie wiedźmą. Przez uprzedzenia ludzi, pomimo braku żadnych dowodów zostaje ona skazana. W trakcie drogi na osąd, dzięki wypadkowi konwoju udaje jej się uciec. Po długiej wędrówce, odnajduje miasto gdzie karczmarka przygarnia ją pod swoje skrzydło, oferując jej pomoc i pracę.
Jako gracz, starasz się wykonywać swoją pracę w karczmie, jednocześnie pomagając mieszkańcom miasta w zakresie swoich umiejętności. To jak jako gracz wykorzystasz tą szansę na nowy początek, zależy tylko od ciebie.

CodeCrafters, Zespół Szkół Elektrycznych nr 1 w Krakowie im. Powstańców Śląskich
O NAS: CodeCrafters, jesteśmy drużyną z jednej klasy technikum. Pomysł na naszą nazwę powstał z chęci tworzenia kodów. Na nasz udział zdecydowaliśmy się aby spróbować naszych sił w tworzeniu gier oraz z powodu chęci nowych doświadczeń i wyzwań.
O GRZE: Nasza gra to przygodowa gra fantasy z elementami strategii, opowiadająca o czarodziejce, która zakupiła dom tuż na przedmieściach miasteczka Ravenwick. Niedługo po tym dowiaduje się od pewnego czarodzieja, że miasteczko to skrywa wiele tajemnic, które musi ona odkryć.

Heartbeat Echo, Zespół Szkół Ekonomicznych im. M. Skłodowskiej-Curie w Rzeszowie
O NAS: Pomysł na nazwę powstał w wyniku debaty. Każdy z członków zespołu podał kilka słów kojarzącym im się z nami i demokratycznie wybraliśmy “Heartbeat Echo”!
Staliśmy się teamem z przypadku. Większość z nas się w ogóle nie znała, a jedyne co nas połączyło to wspólna chęć wzięcia udziału w turnieju. Z początku trudno było nam się dogadać. Musieliśmy od podstaw budować relacje między sobą, aby móc zbudować grę. Wspólne utworzone wspomnienia w Krakowie, a następnie w Tarnowie narodziły nie tylko Minty’ego, ale również więzi porównywalne do rodzinnych. Czas spędzony razem zawsze wychodzi dość burzliwie, ale nigdy nie wracamy ze spotkań ze złym humorem. Różnimy się od siebie, ale to nas łączy! Jesteśmy w stanie dużo robić i rozwiązywać wszelkie problemy dzięki otwartości na różne poglądy
O GRZE: Gra Distortion to fabularny point and click. Gracz wciela się w młodego chłopaka, który poruszony wiadomością od ojca, mierzy się z tajemnicą z przeszłości. Jego zmagania sprawiają, że kończy te wędrówkę odmieniony
Do najmocniejszych stron gry należy podział na dwa światy: realny, inspirowany współczesnością oraz surrealistyczny – reprezentujący emocje i wewnętrzne konflikty bohatera. Kluczową mechaniką jest aparat i wyjątkowe zdjęcia. Pomagają one w rozwiązaniu zagadek, ale są też kluczowe pod względem fabuły i świata. Świata tak stworzonego przez naszych artystów, że chce się w nim przebywać jak najdłużej. Naszej gra ma duży potencjał na rozwój. W podstawowej wersji angażuje fabułą, ciekawymi zagadkami i bohaterami. Natomiast można go ubogacić o misje poboczne czy otwarty świat, nie burząc spójności projektu