Przeznaczona dla tych członków drużyny, którzy odpowiedzialni będą za warstwę związaną z kodowaniem i programowaniem gry. Skupiona wokół obsługi środowiska Unity i języka C#. Zadania, jakie będą czekać na uczestników na tej ścieżce, dotyczyć będą głównie rozwoju umiejętności logicznego myślenia oraz rozumienia składni języka programowania.
Program kursu
- 1 Section
- 13 Lessons
- Dożywotnio
Expand all sectionsCollapse all sections
- Programowanie13
- 2.1Lekcja 1: Wprowadzenie do Unity17 Minutes
- 2.2Lekcja 2: Komponentowa budowa obiektów6 Minutes
- 2.3Lekcja 3: Omówienie podstaw skryptowania w C# cz.1.16 Minutes
- 2.4Lekcja 4: Omówienie podstaw skryptowania w C# cz.2.26 Minutes
- 2.5Lekcja 5: Silnik fizyczny21 Minutes
- 2.6Lekcja 6: Interakcje ze światem25 Minutes
- 2.7Lekcja 7: UI20 Minutes
- 2.8Lekcja 8: Sposoby szukania błędów13 Minutes
- 2.9Lekcja 9: Animacje na obiektach18 Minutes
- 2.10Lekcja 10: Zewnętrzne zasoby treści11 Minutes
- 2.11Lekcja 11: Poruszanie kamerą w grze27 Minutes
- 2.12Lekcja 12: Tworzenie AI32 Minutes
- 2.13Lekcja 13: Rozszerzenia edytora24 Minutes