Turniej Trójgamiczny zbliża się do wielkiego finału. Zespoły przesłały już swoje gry do oceny jury. Poznajcie osoby, które teraz bacznie przyglądają się grom uczestników i uczestniczek naszych mistrzostw.

Kuba Karaś

Redaktor i specjalista od gier wideo w Filmwebie, gdzie odpowiada za newsy, recenzje i materiały wideo związane z gamingiem. Od lat śledzi rozwój branży i chętnie dzieli się swoją wiedzą zarówno w tekstach, jak i materiałach wideo. Jako juror brał udział w turnieju Trójgamicznym, oceniając najciekawsze projekty młodych twórców. Interesuje się także popkulturą – filmami, serialami i nowymi technologiami. Prywatnie miłośnik druku 3D i dobrze zaprojektowanych światów w grach.

Iza „9kier” Pogiernicka

Z wykształcenia dziennikarka prasowa, z powołania pasjonatka gier indie i artystka. Od trzynastu lat współpracuje z magazynem CD-Action, a od dziewięciu zajmuje się
streamingiem niezależnych produkcji. W przeszłości prowadziła czasopisma „Poradnik League of Legends” oraz „5NAF” znany później jako „Freddy’s”. Czas wolny przeznacza na literaturę grozy, akwarele, głaskanie kota po ciepłym brzuszku i oczywiście na testy zróżnicowanych gier – w branży szuka przede wszystkich świeżości.

Paweł Piotrowski

Pracuje w gamedevie w Pyramid Games od paru lat jako Senior 3d Generalist, czyli zajmuje się w zasadzie wszystkim związanym z grafiką 3D w grach. Pracował przy takich grach jak Occupy Mars, Destroyer U-Boat huner, oraz Rover Mechanic Simulator.

Jan Grochowski  

W branży gamedev pracuje od ponad 15 lat. Od 2012 roku współtworzył studio Black Eye Games, którego gry sprzedały się w ponad milionie kopii, a samo studio powstało oddolnie – bez żadnego budżetu czy zewnętrznego inwestora. Przez te lata pełnił rolę lidera zespołu (CEO), a także producenta, programisty i dźwiękowca przy takich projektach jak Siege Survival: Gloria Victis, Gloria Victis: Medieval MMORPG czy Nadir: A Grimdark Deckbuilder. Większość ich gier wydawali samodzielnie, dzięki czemu ma duże doświadczenie w całym procesie wydawniczym na platformie Steam. Aktywnie wspiera też początkujących twórców, dzieląc się wiedzą na temat tworzenia i wydawania gier.

Filip Kucharski 

Unity developer/Technical artist. Twórca gier z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizujący się w grach VR,Mobile, oraz PC. Współtwórca takich tytułów jak Fitness Fables, Hero Legacy, Realboxing 2. 

Paulina Michałowska

Absolwentka kierunku Humanistyka drugiej generacji o specjalizacji Gamedec: Badanie i Projektowanie Gier. Od ponad siedmiu lat związana zawodowo z branżą gier planszowych i zabawek. W Winning Moves, na stanowisku Senior Product Developer & Custom Projects Associate, zajmuje się tworzeniem gier planszowych i karcianych, a także puzzli, od konceptu do przygotowania produktów do druku. Od 8 lat współpracuje jako freelancerka z firmą Sirius Game Studio. Współautorka dwóch innowacji w zakresie edukacji: ASGO – Autonomicznego Systemu Grywalizacji Offline, czyli podręczników i narzędzi dla nauczycieli chcących zaimplementować elementy grywalizacji na lekcjach, oraz Lekcje z Plot Twistem, projektu w którym nauczyciele mogą wykorzystać interaktywne opowieści, by zwiększyć zaangażowanie uczniów w proces nauczania.