Naszym zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że niedobrze. Zgłoszenie warto przede wszystkim wypełnić poprawnie. A żeby to zrobić wystarczy wykonać kolejno kilka prostych kroków.

1. ZBIERZCIE DRUŻYNĘ

  • Drużyna może liczyć 8-10 członków (uczniów i uczennic, w tym przynajmniej 2 osoby płci innej niż męska) z tej samej szkoły. Każdy zespół powinien mieć wybrane po 2 osoby do każdej ze ścieżek edukacyjnych: game design, game development oraz experience design.
  • Wyłońcie spośród siebie jedną osobę, która będzie pełniła rolę lidera będącego w bezpośrednim kontakcie z animatorami odpowiedzialnymi za dany kanton.
  • Każda drużyna może mieć 1-3 opiekunów (nauczycieli lub nauczycielek pracujących w Waszej szkole).

2. SPISZCIE POMYSŁ NA GRĘ

  • Wymyślcie jej tytuł, zastanówcie się o czym będzie opowiadała, w jakim świecie ją osadzicie, czego doświadczy w niej gracz. Zastanówcie się po co ją wymyślacie i czy chcecie w niej coś przekazać graczom.
  • Spiszcie Unique Selling Points, czyli cechy Waszej gry, które wyróżniają ją spośród innych podobnych gier.
  • Opiszcie przykładowe zadanie jakie czeka w niej gracza.

3. NAGRAJCIE FILM WIDEO

  • Film powinien być odpowiedzią na pytanie: Dlaczego akurat Wasz zespół powinien wziąć udział w Turnieju Trójgamicznym?
  • Nagranie nie może przekroczyć 3 min długości.

4. WYPEŁNIJCIE FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

  • W części pierwszej zawrzyjcie pomysł na grę: jej tytuł, opis, Unique Selling Points (cechy wyróżniające grę spośród innych podobnych gier) oraz opis przykładowego zadania jakie czeka gracza w grze.
  • W części drugiej podajcie informacje o Waszym zespole: wpiszcie Wasz kanton (czyli miasto do którego aplikuje zespół zależny od województwa, w którym znajduje się się szkoła, z której zgłaszany jest zespół), uzupełnijcie dane szkoły, z której się zgłaszacie, podajcie dane o członkach zespołu (imiona i nazwiska, wybór jednej z trzech ścieżek edukacyjnych dla każdego członka zespołu: game design, game development, experience design),  podajcie dane opiekunów zespołu (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu), udostępnijcie link do filmu wideo z uzasadnieniem dlaczego zgłaszany zespół powinien wziąć udział w projekcie.

5. WYŚLIJCIE ZGŁOSZENIE

  • Sprawdźcie poprawność danych oraz wszystkie informacje podane przez Was w formularzu. Wyślijcie zgłoszenie do [data] i gotowe! Pamiętajcie, że w uzasadnionych wypadkach organizator może zwrócić się do Was z prośbą o uzupełnienie danych w formularzu. Trzymajcie kciuki i czekajcie na informację o wynikach rekrutacji!

Wszystko jasne? To nie zwlekajcie i zgłoście swój zespół!