Ścieżka dla tych członków drużyny, którzy w trakcie tworzenia gry będą odpowiedzialni za pracę graficzną. Dotyczy zarówno grafiki 2D, jak i tworzenia modeli 3D, pracy konceptualnej nad ilustracjami i prostych animacji szkieletowych. Od uczestników podejmujących tę profesję Turniej będzie wymagał zmysłu estetycznego oraz umiejętności praktycznych w tworzeniu sztuki game-art.
Program kursu
- 1 Section
- 30 Lessons
- Dożywotnio
Expand all sectionsCollapse all sections
- Grafika30
- 2.1Lekcja 1: Gimp – Interfejs15 Minutes
- 2.2Lekcja 2: Gimp – Warstwy22 Minutes
- 2.3Lekcja 3: Gimp – Alfa6 Minutes
- 2.4Lekcja 4: Gimp – Mieszanie warstw9 Minutes
- 2.5Lekcja 5: Gimp – Projekt skrzyni na podstawie referencji29 Minutes
- 2.6Lekcja 6: Blender – Interfejs5 Minutes
- 2.7Lekcja 7: Blender – Nawigacja5 Minutes
- 2.8Lekcja 8: Blender – Widoki4 Minutes
- 2.9Lekcja 9: Blender – Transformacje Gizmem3 Minutes
- 2.10Lekcja 10: Blender – Transformacje Poruszanie3 Minutes
- 2.11Lekcja 11: Blender – Transformacje Rotacja3 Minutes
- 2.12Lekcja 12: Blender – Transformacje Skalowanie2 Minutes
- 2.13Lekcja 13: Blender – Zapisywanie skali3 Minutes
- 2.14Lekcja 14: Blender – Kursor 3D5 Minutes
- 2.15Lekcja 15: Blender – Układ orientacji5 Minutes
- 2.16Lekcja 16: Blender – Tworzenie podstawowych brył4 Minutes
- 2.17Lekcja 17: Blender – Tryb edycji21 Minutes
- 2.18Lekcja 18: Blender – Modelowanie skrzyni50 Minutes
- 2.19Lekcja 19: Blender – Praca z krzywymi13 Minutes
- 2.20Lekcja 20: Blender – Dalsze modelowanie skrzyni7 Minutes
- 2.21Lekcja 21: Blender – Wstęp do rzeźbienia9 Minutes
- 2.22Lekcja 22: Blender – Rzeźbienie Pędzle18 Minutes
- 2.23Lekcja 23: Blender – Rzeźbienie skrzyni12 Minutes
- 2.24Lekcja 24: Blender – Mapowanie UV24 Minutes
- 2.25Lekcja 25: Blender – Materiały PBR2 Minutes
- 2.26Lekcja 26: Blender – Wypalanie NormalMap8 Minutes
- 2.27Lekcja 27: Blender – Ręczne malowanie tekstury6 Minutes
- 2.28Lekcja 28: Blender – Eksportu do Unity12 Minutes
- 2.29Lekcja 29: Blender – Rig22 Minutes
- 2.30Lekcja 30: Kompozycja5 Minutes