Poniżej znajdziecie listę projektów, które w najbliższy poniedziałek zawalczą o miejsce w Turnieju Trójgamicznym podczas Konferencji Przydziału w Katowicach, Lublinie i Poznaniu. Podajemy je w kolejności alfabetycznej według Kantonu wraz z krótkimi zajawkami ze zgłoszeń.
Kanton Katowice:
APOPHIS – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Jaworznie
Mroczna zagadka osadzona w dystopijnym powojennym świecie, gdzie każda zdobyta z narażeniem życia informacja może być kolejnym elementem układanki.
Arctic Songbird – ZSO nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Katowicach
Gra o trudnych wyborach, piętrzących się przeciwnościach i ograniczonych zasobach w skutym lodem świecie w klimacie 20-lecia międzywojennego.
Border – Zespół Szkół Politechnicznych w Głogowie
Wzruszająca przygoda kukiełki, która chce zostać człowiekiem, która ma skłonić do refleksji nad czynami w grze oraz w prawdziwym życiu.
Darwin Theory – Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Legnicy
Pixel Art’owa historia o motywacji, świadomości i stawaniu się najlepszą wersją siebie, zmuszająca do nieszablonowego rozwiązywania problemów.
Nev – Technikum Łączności Nr 14 w Zespole Szkół Łączności w Krakowie
Gra RPG w rzucie izometrzycznym o walce jednostki z bezduszną władzą olbrzymiego miasta niczym z kart powieści Orwella, okraszona technologią i magią.
Ostatni Rycerz Króla – II Liceum Ogólnokształcące im. St. Wyspiańskiego w Legnicy
Gra top-down, łącząca w sobie logiczne zagadki środowiskowe z elementami zręcznościowymi, w której tytułowy rycerz musi obronić króla przed skrytobójcami.
Polarity – II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Cieszynie
Opowieść o walce bohaterki ze świata na skraju zagłady o nowy dom dla jej rodziny w naszej cywilizacji, mówiąca o akceptacji i ludzkiej naturze.
Sana Ferrum – I Liceum Ogólnokształcące Dwujęzyczne im. Edwarda Dąbrowskiego w Gliwicach
Intrygująca gra z piękną muzyką, gdzie interakcje gracza ze światem oparte są na rytmicznych sekwencjach dźwiękowych wybijanych na przyciskach klawiatury.
Tyr: Son of the Hymir – Zespół Szkół Elektronicznych im. I. Domeyki w Bolesławcu.
Gra 2D z rozbudowanym systemem walki, elementami logicznymi i zręcznościowymi oraz bogatym tłem historycznym opartym na mitologii Nordyckiej.
Wolke – Zespół Szkół Artystyczno – Projektowych w Tarnowskich Górach
Edukacyjna gra, w której mały chłopiec postanawia pomalować szaro-czarne niebo na jasne pastelowe barwy, poruszająca problemy ekologii i zmian klimatu.
Kanton Lublin:
ARadom Cię Zaskoczy! – Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
Niekonwencjonalne połączenie klasycznej planszówki o rynku nieruchomościami z elementami wirtualnymi, nawiązujące do historycznej architektury Radomia.
B.vo – Zespół Szkół Nr 36 im. Marcina Kasprzaka w Warszawie
Strategia, której celem jest wyhodowanie i ewolucja rośliny w wybranym przez siebie kierunku oraz zapewnienie jej przetrwania w trudnych warunkach.
Origins of dark – Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. S. Banacha w Jarosławiu
Historia, w której Ziemia pogrąża się w ciemności, ludzie zmieniają się w mroczne istoty, a główny bohater walczy o przywrócenie światła i odzyskanie ukochanej.
PIŁSUDSKI: SZTUKA WOJNY – Zespół Szkół Energetycznych im. W. Sikorskiego w Rzeszowie
Strategia czasu rzeczywistego osadzona w realiach wojny polsko-bolszewickiej, w której gracz dowodzi siłami II RP podczas najważniejszych bitew tego okresu.
Rise of Sumadu – XIV LO im. Stanisława Staszica w Warszawie
Połączenie Roguelika, RPGa i Autobattlera, w którym gracz wciela się w młode bóstwo i wysyła swoich wyznawców, aby odnaleźli pradawne artefakty dające mu moc.
Saga of the End – Zespół Szkół Nr 2 w Nałęczowie
Unikatowa gra na smartfony w settingu inspirowanym wikingami i mitologią nordycką, której celem jest walka o możliwość wejścia do Valhalli.
Sara – I LO im. W. Broniewskiego w Świdniku
Pobudzająca ciekawość gra o naukowcu odbudowującym świat stojący w ruinie po apokalipsie, zawierająca elementy edukacyjne i odwołania do wiedzy szkolnej.
SUDO – Liceum Ogólnokształcące Politechniki Białostockiej
Cybrepunkowa gra logiczna, ucząca przez rozrywkę podstaw programowania, gracz otrzyma narzędzie, umożliwiające hakowanie otoczenia i automatyzowania akcji.
Teochiwani – XI Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Reja w Warszawie
Platformowa gra w świecie Azteków, w której gracz w kolejnych przejściach staje do walki ze swoją poprzednią postacią, sterowaną przez komputer.
University of Destiny – Zespół Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Lidzbarku Warmińskim
Autotematyczna gra o uczestnikach Turnieju Trójgamicznego, którzy eliminują bugi w własnych projektów, wchodząc do gry i naprawiając jej kod.
Kanton Poznań:
EkoPrzygoda – I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gnieźnie
Edukacyjna gra poświęcona ekologii i globalnemu ociepleniu, przystępna dla najmłodszych odbiorców, wykorzysująca elementy wirtualnej rzeczywistości.
Gate of the darkness – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach
Gra, której celem jest pokonanie istot ze świata równoległego i zamknięcie portalu, uczy logicznego myślenia, komunikacji i zarządzania pieniędzmi.
History: A Brief Tale – Zespół Szkół nr. 2 im. Mikołaja Kopernika w Stargardzie
Wirtualna wycieczka przez historię ludzkości, od prehistorii do czasów współczesnych, w której gracz musi wykonać przełomowe zadania dla każdej epoki.
MARA – Zespół Szkół “Elektryk” im. Noblistów Polskich w Słupsku
Dramat psychologiczny, poruszający problem przemocy domowej, którego młody protagonista musi przezwyciężyć ciążące na nim fobie i uprzedzenia.
Melancholy – Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu
Tocząca się w świecie dziecięcych koszmarów gra roguelike z elementami RPG, opowiadająca o tajemniczej hostorii dwójki rodzeństwa i ich rodziny.
Radogoy – Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu
Rozbudowana gra RPG w konwencji fantasy z naciskiem na bogatą fabułę i otwarty świat inspirowany kulturą i mitologią słowiańską.
TAOSIS – VI Liceum Ogólnokształcące im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy
Unikalne połączenie strategii czasu rzeczywistego z FPS-em opowiadające o losach człowieka, który ze swoim robotem rozbił się na nieznanej planecie.
Tenebris – Zespół Szkół Elektryczno – Elektronicznych w Radomsku
Klasyczne fantasy, które nagradza za podejmowanie etycznych rozwiązań i inspiruje do szukania w realnym świecie odpowiedzi na pytania zadawane w grze.
Till the End – Zespół Szkół Energetycznych w Gdańsku
Bohater w wyniku ataku terrorystycznego w 1995 walczy o życie, jego dusza musi wybrać jedną z dwóch dróg, która doprowadzi go do jednego z wielu zakończeń.
World without Light – Zespół szkół technicznych w Ostrowie Wielkopolskim
Nastawiona na fabułę gra action-RPG z “voxelową” grafiką, której bohater walczy z pomiotami mroku, które próbują opanować świat.